17 زخمی در درگیری در محوطه تاتا استیل کالیینگاناگر
24 ژوئن 2014 فولاد تاتا فولاد
امروز حداقل 17 نفر زخمی شدند که پس از درگیری بین کارگران و پرسنل امنیتی فولاد تاتا در کارخانه کالینگاناگر آن واقع شد.
 
به گفته منابع ، برخی از کارگران پیمانکاری هنگام وقوع درگیری ها نسبت به پرداخت اضافه کار و سایر موارد موجود در محل کارخانه اقدام به تردید کردند.
 
پرسنل امنیتی برای خنثی کردن آشوبگران مجبور به شلیک آتش شدند که در آن دو کارگر زخمی شدند.
 
با این حال ، تاتا استیل در گزارشی اظهار داشت که در این شلیک هیچ کس زخمی نشده است. آن گفت: "کارمندان امنیتی برای رهایی از کارگران حمله کننده ، مجبور به شلیک در هوا شدند تا به کسی آسیب نرساند."
 
منبع: Business Stnandard
تاتا استیل ، بزرگترین و قدیمی ترین سازنده فولاد هند ، در حالی که چندین مدیر ارشد در حال رسیدن به دوران بازنشستگی خود هستند ، در حال گذار داخلی است و این شرکت را در دست نسل جوان قرار داده است.
 
در حالی که برای اولین بار در بیش از یک قرن از حضور این شرکت در سال آینده به چند مکان در کشور تبدیل می شود ، واحد منابع انسانی این شرکت تلاش های خود را برای پر کردن پست ها و اطمینان از انتقال لازم انجام داده است.
 
وی گفت: "ما در حال گذار هستیم ، از جمله تغییرات رهبری ؛ از آنجا که بسیاری از افراد در سطح عملیاتی طی سه سال بازنشسته می شوند ، ما مردم را به صورت جانبی حرکت می دهیم و آنها را در فرهنگ تاتا فولاد ادغام می کنیم تا ایجاد کنیم.
سازمانی که با اعتماد به نفس ، خلاقیت ، مشارکتی و راحت با خود همراه باشد ، "تلویزیون Narendran ، مدیر امور Tata Steel هند ، در یک ارتباط داخلی گفت.
 
پیش بینی می شود پروژه کالینگاناگار 40،000 روپیه تاتا استیل پس از چندین تاخیر در پایان این سال مالی تولید فولاد را آغاز کند. تاکنون ، جمشید پور تنها مکانی بود که برای فولاد تاتا در هند فولاد تولید کرد.
 
 نارندران اضافه کرد: "هرچه در مقیاس قرار گرفتیم ، مرکز ثقل از جمشیدپور تغییر خواهد کرد. پس چگونه می توان میزان بالایی از تعامل کارمندان را ایجاد کرد؟ ما می خواهیم محیطی را ایجاد کنیم که مردم بتوانند برتری پیدا کنند."
 
 
پیش از این ، رئیس منابع انسانی تاتا استیل گفته بود كه حدود سه درصد از رهبران ارشد در سه سال آینده بازنشسته می شوند و این مسئله باعث می شود كه تقاضای افزایش یافته در یك شرایط محدود شده تأمین شود. وی همچنین خاطرنشان كرده بود كه رشد كسب و كار منجر به افزایش 45 درصدی مواضع سرپرست تقاضا نسبت به سال مالی 2010 شده است.
 
به گفته شخص آشنا ، تاتا استیل از این واقعیت آگاه است که جای خالی توسط نسل نسبتاً جوانی گرفته می شود و به گونه ای برنامه ریزی می کند که انتقال دانش نیز انجام شود تا شرکت از یادگیری از تجربه گم نشود. با موضوع
 
 تاتا استیل در پاسخ به نامه ای مبنی بر تعداد مدیران ارشد ترک شرکت و جزئیات آن پاسخی نداد
روند استخدام
 
 
Narendran ، 48 ساله ، یکی از جوانترین رهبرانی است که سال گذشته سرنوشت خود را در تاتا استیل بر عهده گرفت و بسیاری از مدعیان قدیمی را در این مسابقه کتک زد.
 
 سیروس میستی ، رئیس چهل و پنج ساله تاتا گروه ، نشان داد که او با تیم جوانی راحت تر است.
براساس وب سایت Tata Steel ، این شرکت بیش از 80،000 نفر در سطح جهان استخدام می کند.
انجمن جهانی فولاد (WSA) گفت كه هند در ماه مه اندكی بیش از هفت میلیون تن فولاد تولید كرده است كه پنج درصد از تولید جهانی 141 تن در ماه مه را تشکیل می دهد.
 
نرخ رشد تولید هند در ماه مه در ماه مه نسبت به ماه مشابه در سال گذشته نیز در مقایسه با میانگین جهانی 2.2 درصد کاهش یافته است.
 
WSA در گزارشی اعلام كرد ، چین كه تقریباً نیمی از تولید فولاد جهان را در اختیار دارد ، در ماه مه 70.4 MT تولید كرد و 2.6 درصد رشد را در مدت مشابه ماه گذشته ثبت كرد.
 
 
 در دوره ژانویه تا ماه مه ، هند 34.68 تن فولاد را در برابر تولید جهانی 684.23 MT تولید کرد.
 
در حالی که میانگین رشد جهانی در طی پنج ماه 2.4 درصد بود ، هند 1.9 درصد بود.
 
 داده های WSA نشان می دهد که میزان تولید ژاپن در ماه مه 9/6 تن بوده است که نسبت به ماه مشابه سال قبل 0.3 درصد کاهش داشته است. کره جنوبی 6.2 MT بود که 11.4 درصد رشد داشته است.
 
 در میان کشورهای اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) ، آلمان 3.9 MT ، ایتالیا (2.3 MT) ، فرانسه (1.4 MT) و اسپانیا (1.3 MT) در ماه مه امسال تولید کردند.
 
روسیه 6.1 MT فولاد تولید کرد که در آن زمان 0.6 درصد افزایش داشت. میزان تولید اوکراین 2.8 تن بود.
 
 ایالات متحده 7.5 MT در ماه مه 2014 تولید کرد که این میزان 1.4٪ افزایش داشته است. میزان تولید برزیل 2.9 تن بود که نسبت به ماه گذشته 4.3 درصد کاهش داشته است.
اخبار و رویدادهای فلزی
 
جستجو کردن
اخبار متال
تیم بین المللی سرمایه گذاری ذغال سنگ در موزامبیک برای به دست آوردن دارایی های ذغال سنگ برای دستیابی به آن
24 ژوئن 2014 سرمایه گذاری بین المللی ذغال سنگ فولادی (ICVL) ، RINL ، SAIL ، ریو تینتو
یک هیأت عالی رتبه از شرکتهای بین المللی ذغال سنگ (ICVL) در حال بازدید از موزامبیک برای ارزیابی برخی از دارایی های ذغال سنگ است که در حال حاضر در زیر رادار آن برای کسب قرار دارند.
 
ICVL به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری مشترک با SAILBSE 2.90٪ ، CILBSE 1.19٪ ، RINL ، NMDCBSE 2.97٪ و NTPCBSE 1.87٪ به عنوان شرکت های تبلیغ کننده راه اندازی شده است.