5 برنامه جالب برای برش لیزر
از دهه 1960 ، برش لیزر کاربردهای جالبی داشت. اگرچه برش لیزر عموماً به عنوان یک فرآیند صنعتی در مقیاس بزرگ تلقی می شود ، همیشه اینگونه نیست. در اینجا پنج مورد از جدیدترین کاربردهای فناوری برش پروفایل لیزر در طول تاریخ 50 ساله خود ارائه شده است.
 
جواهرات
شاید یکی از خلاق ترین کاربردهای فناوری برش لیزر ، جواهرات واقعاً از مزایای برش لیزری با دقت بالا استفاده کرده اند. بسیاری از طرح های جواهرات دقیق و پیچیده تنها به لطف دقت در تکنولوژی برش لیزری امکان پذیر است.
 
کارت های ویزیت برش لیزری
کارت های ویزیت جزئیات شما را در ذهن و در دسترس مشتری شما قرار می دهد. برش لیزری به طراحان اجازه داده است تا کارتهای ویزیت فلزی ایجاد کنند که بخصوص با استفاده از برش لیزری برش داده شده است. آنها نه تنها چشمگیر به نظر می رسند بلکه می توانند در برابر استفاده سنگین نیز مقاومت کنند.
 
علائم چوبی
شما واقعاً می توانید با یک علامت چوبی (یا فلزی) با طراحی زیبا ، به بوتیک ، رستوران ، فروشگاه خرده فروشی یا خانه خود جلوه ای بی نظیر بدهید. دقت لیزر به این معنی است که علائم شما به آسانی خوانده می شود ، حرفه ای و با دوام برای سال های بعد است.
 
طراحی هوافضا
از دهه 1970 ، از فناوری برش لیزر برای برش تیتانیوم ، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ به منظور مهندسی هوافضا استفاده شد ، جایی که دقت بسیار مهم است. دفعه بعد که از مهندسی که به ایجاد موتور جت مدرن می رود شگفت زده می شوید ، به یاد داشته باشید که از دقت و تکرار دقیق لیزر برش برای تشکر از آن برخوردار هستید.
 
مجسمه ها
یکی دیگر از مزایای برش لیزری ، امکان ایجاد تکرارهای مقیاس کامل است. این به هنرمندان فرصت داده است تا نقاشی ها و نقوش انتزاعی خود را به آثار هنری سه بعدی - به مقیاس دقیق تبدیل کنند. هنر فولادی با برش لیزری بسیار محبوب است و قدرت و دوام را فراهم می کند و باعث شده است که برخی از پروژه ها به عنوان زمین بازی کودکان دو برابر شوند.
 
در طول سه دهه گذشته ، ShapeCUT در رأس صنعت برش لیزر قرار دارد ، ارائه خدمات به صنایع حمل و نقل ، معدن و ساخت و ساز و همچنین کمک به مشاغل خلاق و غیرمعمول در هر اندازه ، از دقت و کیفیت بالایی که بهترین برش لیزری دارد بهره می برد. تحویل می دهد برای گفتگو درباره پروژه بعدی کار فلزکاری خود 5 نکته برای ایجاد نقاشی های فروشگاه های دقیق
 
5 نکته برای ایجاد نقشه های دقیق فروشگاه
اگر می خواهید ارائه دهنده خدمات برش فلز شما محصولی ایده آل را برای شما ایجاد کند ، مهم است که نقشه های دقیقی از فروشگاه ارائه دهید. نقاشی فروشگاه نقاشی (یا مجموعه ای از نقشه ها) است که توسط پیمانکار ، تأمین کننده ، پیمانکار فرعی ، سازنده یا یک سازنده تولید می شود. نقشه های فروشگاه برای اجزای پیش ساخته مانند برش فلز ، فولاد سازه ، خرپا ، پیش ریخته گری و ویندوز مورد نیاز است. در اینجا پنج نکته برای ایجاد نقاشی های فروشگاه عالی ارائه شده است.
 
1. استخدام یک چکر با تجربه و مجرب
یکی از مهمترین مراحل در ساخت نقاشی های فروشگاه مرحله نهایی است: بررسی آنها. یک چکر نیازی به تهیه کننده ندارد ، اما باید دانش عمیقی در مورد فرآیند ساخت ، درک استثنایی از هندسه و تصمیم گیری در جهت بدست آوردن جزئیات داشته باشد.
 
2. تصمیم گیری در مورد یک سیستم ارتباطی مؤثر
ارتباطات بین تمام طرفهای درگیر در تهیه نقشه ها باید واضح باشد. جزئیات همیشه باید واضح و آسان برای خواندن باشد. و جستجوگر باید از یک سیستم علامت گذاری مؤثر استفاده کند. به عنوان مثال ، توافق ها می توانند به رنگ آبی و اختلاف نظرها به رنگ قرمز برجسته شوند ، در حالی که می توان نظرات را با مداد سرب نوشت.
 
3. مسئولیت مراحل نهایی را بین چکر و جزئیات به اشتراک بگذارید
پس از اتمام اولین نشانگر ، این باید به جزئیات مراجعه کند ، که باید توافق ها ، اختلاف نظرها و نظرات خود را در رنگ های متضاد برجسته کند. مارک دوم باید به کارآزمایی بازگردد ، که باید زمینه های اختلاف نظر با جزئیات را بررسی کند تا همه اختلافات برطرف شود. سپس چک باید نسخه نهایی را امضا کند. مسئولیت اشتراکی می تواند در کاهش خطاها بسیار پیش برود.
 
4- چک باید لیست چک کامل داشته باشد
برای اطمینان از این که هیچ چیز فراموش نشده است ، چک باید از طریق یک لیست چک جامع که همه چیز را پوشش می دهد ، کار کند - از بین بردن ابهامات و افزونگی ها تا اطمینان از این که این نقشه با همه سازگاری های مربوطه مطابقت دارد.
 
5- سوابق دقیق را نگه دارید
مهم است بدانید که در هر مرحله از روند چه می گذرد. یک دفترچه خاطرات دقیق نگه دارید ، جایی که مهلت ها و اقدامات انجام شده را ضبط می کنید. این ممکن است اثبات مفید در صورت بروز اختلاف باشد.
 
در ShapeCut ، ما وظیفه خود را جدی می گیریم ، بنابراین می توانید به کارهای خود توجه کنید. تیم ما برای اطمینان از دقت و صحت هر بار قطع ، از مشاهده و حفظ کیفیت اطمینان پیروی می کنند.
 
در طول دو دهه گذشته ، ShapeCUT به بزرگترین شرکت خصوصی برای برش فولاد در بریزبن تبدیل شده است. با ده دستگاه ما ، سهام عظیم بشقاب های فولادی ، سیستم پردازش شغلی به صورت سفارشی و تیم اختصاصی ، خدمات متنوعی را به صنایع حمل و نقل ، معدن و ساخت و ساز ارائه می دهیم ، از برش لیزری و برش سوخت های اکسی گرفته تا حفاری ، بهره برداری ، خمش و حیرت انگیز امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم.