آیا می دانید لوله استیل API چیست؟

با جدا کردن ترکیب کلمه می توانید تعریف آن را بفهمید. API برای American Petroleum Institute که یک انجمن تجاری است کوتاه است. این مجموعه از استانداردها را برای اطمینان از کیفیت نفت و تجهیزات و محصولات مرتبط با آن تعیین کرد. لوله فولادی برای درک تعریف آن از معنای واقعی کلمه بسیار ساده تر است. این لوله ای است که برای انتقال آب ، گاز یا نفت مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که از لوله های فولادی برای انتقال نفت استفاده می شود ، نصب کننده ها باید استانداردهای صادر شده توسط API را مجاز سازند.


لوله فولادی API

با قطر استاندارد و ضخامت دیواره طراحی شده است. API باید نقش خود را در اداره صنعت نفت در آمریكا ایفا كند ، بنابراین وظیفه آن است كه مقررات مربوطه را برای تضمین امنیت و املاك تنظیم كند. طبق آیین نامه ، قطر لوله های فولادی API باید ضخیم تر از 0.375 اینچ باشد. در حالی که قطر باید از 14 اینچ بزرگتر باشد.

به راحتی می توان فهمید که لوله های فولادی API با کیفیت بالا طراحی شده اند زیرا از آنها برای حمل و نقل بنزین و روغن خطرناک و قابل اشتعال استفاده می شود. واجد شرایط بودن این لوله ها توسط مهندس خاص باید آزمایش شود و لوله های بدون مجوز باید رها شوند. این مسئولیت تولید کنندگان است که کیفیت را بازرسی کنند و مشتریان باید کیفیت را دوباره بررسی کنند تا به گزینه ای بهتر دست یابند.


قیمت لوله های فولادی API

ضمن توجه به عملکرد عالی آن ، خیلی گران نخواهد بود. برخی از تأمین کنندگان تجارت خود را در eBay یا Alibaba افتتاح کرده اند و با سیستم مقایسه قیمت می توانید یک بررسی کلی در مورد قیمت داشته باشید. در عین حال ، به منظور ارائه خدمات بهتر ، برخی از تهیه کنندگان وب سایت خود را برای جذب بازدید کنندگان ایجاد کرده اند. به طور کلی ، تأمین کننده هایی که دارای سایت های اختصاصی هستند دارای صلاحیت بیشتری هستند.

به عنوان بهترین تامین کننده در چین ، ما می توانیم لوله های فولادی با کیفیت و ارزان تر را به شما پیشنهاد کنیم. با استفاده از فناوری پیشرفته و تجهیزات ، کیفیت لوله فولادی API را بهبود بخشیده و در طی فرآیند تولید ، هزینه را کاهش می دهیم. لوله فولادی جوش داده شده و لوله استیل سیاه نیز موجود است.
سهام جفت API 5CT

اتصال API

عمدتاً در ساخت اتصالات لوله کاربرد دارد. با استفاده از یک سیلندر نخ ، از اتصال جوش برای اتصال دو لوله لوله استفاده می شود. شرکت ما تجهیزات اتصال لوله و اتصالات لوله را ارائه می دهد. به عنوان نوعی ابزار حفاری میدان نفتی ، از اتصال لوله به طور عمده برای اتصال لوله ها استفاده می شود. در حالی که از اتصال جفت برای اتصال دو بست استفاده می شود. در مقایسه با اتصالات انتگرال ، اتصالات API ما برای تولید بسیار ساده تر و ارزان تر هستند. علاوه بر این ، سهام جفت به دلیل خطاهای هندسی کمتری در قطعات اتصال ، خطر نشت کمتری دارند.

طبقه بندی 1 با توجه به درجه آن ، می توان آن را به J55 ، K55 ، N80-1 ، N80-Q ، L80-1 ، C90 ، T95 ، P110 ، Q125 و سایر اتصالات API تقسیم کرد.

2. با توجه به مشخصات آن ، سهام جفت را می توان در (برچسب 1) 4-1 / 2 ، 5 ، 5-1 / 2 ، 6-5 / 8 ، 7 ، 7-5 / 8 ، 8-5 / 8 طبقه بندی کرد ، 9-5 / 8 ، 10-3 / 4 ، 11-3 / 4 ، 13-3 / 8 ، 16 ، 18-5 / 8 ، 20 نوع و غیره از جمله این مشخصات ، 5-1 / 2 ، 7 ، نوع 9-5 / 8 و 13-3 / 8 معمولاً استفاده می شود.
3. بر اساس نوع موضوع ، رشته های گرد طولانی ، موضوع کوتاه کوتاه ، موضوع باسن و اتصالات API از نوع ویژه ای وجود دارد.
4. ما قادر به تهیه سهام مخصوص اتصال به حسب نیاز مشتری هستیم.
امکانات

1. از مزایای مقاومت مکانیکی بزرگ و عملکرد کلی خوب برخوردار است.
اتصال JST API از طریق نورد لوله ، عملیات حرارتی ، نخ و روشهای دیگر تولید می شود. ما صاحب دو خط تولید گرمایشی هستیم. خط تولید عملیات حرارتی بزرگ دارای دو مجموعه از آبگیرهای فشار قوی است. بعد از خنک کردن ، سه کارخانه اندازه گیری با دو مجموعه دستگاه صاف کردن سریع آنلاین وجود دارد که می توانند اندازه گیری ضخامت آنلاین را انجام دهند. برای دستیابی به سهام جفت ، این خط همچنین به دستگاه بازرسی مشترک انگلیس UNICORN وارداتی مجهز شده است که می تواند کیفیت سر لوله و انتهای لوله را بررسی کند. خط تولید عملیات حرارتی کوچک برای اتصال جفت API خاموش و معتدل و عادی سازی مسیرهای فرآیند است. نصب شده با دو دستگاه بازرسی ، می تواند مواد اولیه و محصولات نهایی را بررسی کند. قبل از خاموش شدن ، آبگیری فشار قوی را انجام می دهد.
2. نخ از طریق پردازش ویژه CNC ساخته می شود و در نتیجه دقت بالایی در تولید ، استفاده مطمئن و عمر طولانی دارد.
خط تولید نخ سهام جفت JST با دو لنز اتصال پیشرفته QK1319-G CNC پیکربندی شده و سه عدد لامپ اتصال جوشکاری لوله Q1334H CNC پیکربندی شده است. خط اتصال API از دقت و سختی بالایی برخوردار است. این نرم افزار دارای عملکرد جبران شعاع بینی (عملکرد TNRC) است ، که طول عمر اتصال را افزایش می دهد.
3. کوپلینگ پارکینگ و یا مس را تصویب می کند ، در نتیجه مقاومت به سایش و مقاومت در برابر مقاومت در برابر بلوک قوی را دارد.
هدف اصلی از پارکینگ سهام بورس ، تحقق مقاومت در برابر مقاومت در برابر نخ و درمان جلوگیری از زنگ زدگی برای اتصالات و اتصالات است. در حال حاضر ، پارکینگ زوج از فسفات غوطه وری استفاده می کند. اتصال API همچنین از درمان مس استفاده می کند. روکش مس از نقطه ذوب بالایی ، استحکام کم ، چقرمگی خوب ، شکل پذیری و چسبندگی برخوردار است.
4. سهام جفت JST دارای ویژگی های کنترل دقیق ابعاد است.