بازیافت 2،747 روپیه از قیمت ورق استیل طرح دار شرکت ها برای صادرات غیرقانونی سنگ معدن: M B Shah

05 آگوست 2014 سنگ آهن فلز ، گوا ، انجمن صادرکنندگان سنگ معدن گوان
صادرات غیرقانونی سنگ معدن در طی سالهای 2000 تا 2010 به ارزش 2747 روپیه کرار انجام شده است و این مقدار باید علاوه بر تحمیل اقدامات کیفری بر روی آنها ، از طرف شرکت ها نیز مورد پسند واقع شود ، گزارش کمیسیون دادگستری MB شاه درباره استخراج غیرقانونی سنگ آهن  قیمت ورق استیل طرح دار و منگنز در گوا گفته است. .
 
با در نظر گرفتن قیمت متوسط ​​40 دلار در هر تن ، ارزش صادرات غیرقانونی که انجام شده است (سنگ آهن با پرداخت غیرقابل پرداخت) در طی دوره 2000 تا 2010 کارایی بالغ بر 2،747 کرانه روپیه را دارد ، که با نرخ ارز 43 روپیه به دست می آید قیمت ورق استیل طرح دار . دلار ، گزارشی که امروز در مجلس ارائه شده است می گوید.
 
وی گفت: "از این رو مبلغ مورد نیاز برای بازیابی است ... علاوه بر اقدامات کیفری ناشی از سرقت سنگ آهن در خارج از کشور و اقدامات دیگر."
 
صادر کنندگان عمده گوا شامل Sesa Goa LtdBSE -0.28٪ و Sesa Resources Ltd.
 
همچنین گفته می شود که در قیمت ورق استیل طرح دار  داده های تولید / صادرات توسط گمرک ، بندر و انجمن صادر کنندگان سنگ معدن گوان تفاوت های زیادی وجود دارد. بر این اساس ، در جمع حق امتیاز و جمع آوری وظایف عرفی تفاوت وجود خواهد داشت.
 
علاوه بر این ، بین مقدار کل سنگ معدن صادر شده و تولید تفاوت زیادی وجود دارد. به گفته وی ، این اختلاف به عنوان صادرات غیرقانونی و خسارت مربوط به کالای بازرگان صورت گرفته است.
 
در این گزارش آمده است: "با توجه به قیمت متوسط ​​40 دلار در هر تن ، ارزش معدنی سفارش غیرقانونی و غیرقابل پرداخت حقوق در طی دوره 2005 تا 2005 به 2،756 هسته روپنگ در نرخ ارز 45 دلار به ازای هر دلار می رسد". افزود: ممکن است موارد بسیار دیگری از این نوع باشد.
 
در ادامه این گزارش آمده است که در گوا بدون دریافت مجوز حمل و نقل مواد معدنی برای صادرات به بنادر منتقل شده است. این سیستم افزود: هیچ سیستمی در کار نیست و به نظر می رسد این مهمترین دلیل برای معادن غیرمجاز و صادرات غیرقانونی باشد.
 
علاوه بر این ، گفته شد ، حق امتیاز نیز برای سنگ معدن هایی که از اجاره نامه ها استخراج نمی شوند بلکه از خارج از منطقه اجاره ای غیرقانونی پرداخت می شود. از آنجا که هیچ سیستم عبور و مرور وجود ندارد ، سنگ آهن غیرقانونی نیز از کارناتاکا حمل و صادر شده است.
 
وی همچنین گزارش داد كه سیستم رایانه ای برای عبور ترانزیت باید به مرحله اجرا در آید. توصیه می کند كه ایالت ها سریعاً برای مشخص كردن همه زباله های معدنی موجود در ایالت ، بلافاصله یك تمركز خاص را به عنوان درایو ویژه انجام دهند.
 
اداره گمرک باید از طرف صادرکننده اجباری کند تا منشاء سنگ معدن از یک اجاره خاص را مشخص کند. اگر این امر موانع بسیاری در زمینه چک کردن صادرات غیرقانونی به وجود آورد ، می تواند به صورت یکجا حل شود. تولیدکننده سنگ آهن ایران امروز NMDC گفت که قیمت محصولات خود را قیمت ورق استیل طرح دار  برای ماه آگوست بدون تغییر نگه داشته است ، توسعه ای که موجب دلگرمی سازندگان فولاد خواهد شد.
 
این معدنکار نرخ جولای خود را برای این ماه که Rs است ، ادامه می دهد. 4600 تن برای توده سنگ آهن و روپیه. 3،160 جریمه.
 
این شرکت در حال حاضر قیمت های خود را به صورت ماهانه براساس موقعیت تقاضای عرضه و قیمت های بین المللی اصلاح می کند.
 
در چهار ماه نخست مالی فعلی ، NMDC 9.88 میلیون تن تولید کرده است ، که از 8.87 میلیون تن در دوره مربوط به آخرین مالیات گذشته است. KIOCL Ltd (قبلاً شرکت سنگ آهن Kudremukh با مسئولیت محدود) در نظر دارد مکانیزم صادرات قیمت ورق استیل طرح دار  با ایران را برای به گفته رئیس و مدیر عامل مالای چاترجی ، گلوله های سنگ آهن.
 
بحث و گفتگو
 
وی در گفتگو با مطبوعات در حاشیه آغاز پروژه "پارک درخت كودرموخ" در Pilikula در حومه منگلور ، گفت كه وزیر معدن ایران اخیراً از دهلی بازدید كرده است و این موضوع با دولت مركزی مورد بحث قرار گرفته است.
 
ایران تقاضای خوبی برای گلوله های سنگ آهن دارد. اگرچه ایران دارای ذخایر سنگ آهن است ، اما از درجه خیلی بالایی برخوردار نیستند.
 
ایرانیان در حال بررسی چگونگی ارسال سنگ معدن آنها به گیاه منگنور KIOCL هستند که به عنوان گلوله تبدیل می شوند.
 
گلوله های ساخته شده از سنگ معدن هند نیز می توانند به ایران صادر شوند.
 
چاترجی اظهار داشت: ایران قصد دارد در پنج سال آینده حدود 20 میلیون تن سنگ آهن وارد کند.
تجارت روپیه
 
وی گفت: "ما بسیار خوشحال هستیم و وزارتخانه ما نیز از این پیشنهاد حمایت می کند. ما می توانیم چهار میلیون تن گلوله در سال بدهیم. "
 
وی افزود: KIOCL پیشنهاد دارد صادرات به ایران را با مکانیسم تجارت روپیه باز کند ، وی افزود: هند بسته به درجه های صادراتی ، سنگ آهن را با 100 دلار در هر تن صادر می کند ، در حالی که فولاد 600 تا 700 دلار در هر تن وارد می شود. هرگونه تاخیر بیشتر در افزایش تولید سنگ آهن برای صنعت فولاد داخلی خطرناک است و صنعت معدن نیز متحمل آسیب خواهد شد و باعث افزایش بیکاری در کشور می شود
 
به گفته رئیس وزیر ، سیدارامیا ، معدن سنگ آهن در کارناتاکا براساس بخشنامه قیمت ورق استیل طرح دار  های صادر شده توسط دیوان عالی کشور در 25 منطقه اجاره ای از سر گرفته شده و این شرایط را منوط به شرایط خاصی کرده است. ممکن است یادآوری شود که در ابتدا 116 مورد اجاره معدن در کارناتاکا وجود داشته است و کمیته توانمندسازی مرکزی بسته به میزان تخلفات انجام شده توسط آنها ، این گروه ها را به سه گروه معدن (A ، B ، C) طبقه بندی کرده است. ممنوعیت تمام کسانی که در گروه "C" قرار دارند